Torna Balla'm un llibre! Les arts de la paraula i del moviment s’entrecreuen a les biblioteques públiques

09/04/2018 09:04
Cartell del projecte

Per quart any consecutiu la dansa tornarà a entrar a les biblioteques públiques catalanes amb Balla'm un llibre, cicle de coreografies curtes basades en textos literaris que seran presentades i interpretades a les sales de lectura. L’edició 2018 s’amplia a 12 biblioteques, en què 4 companyies de dansa interpretaran un llibre cadascuna.

L'objectiu és difondre aquest llenguatge expressiu i crear nous públics, en aquest cas, sumant  les arts de la paraula i del moviment i triant un escenari singular i de proximitat per als ciutadans: les biblioteques públiques. Partint sempre del material literari de les biblioteques i dels seus clubs de lectura, el projecte posa la base per apropar el llenguatge coreogràfic a tots els ciutadans i ciutadanes de les biblioteques d'arreu de Catalunya. La programació de les peces s'acompanya d'una acció formativa que es durà a terme entre els equips coreogràfics i els lectors de les biblioteques.

Balla'm un llibre és una col·laboració entre l'APdC (Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya), l'Institut Català Empreses Culturals i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura.