Suport als fons sobre cultura teatral

Les noves biblioteques que s'han incorporat a 'Llegir el teatre' rebran lots de llibres per incrementar les seves col·leccions sobre cultura teatral

09/10/2017 15:10
Sessió de formació

Les 26 biblioteques que s’han afegit a l’edició 2017/18 de ‘Llegir del teatre’ han rebut un lot bàsic de llibres de cultura teatral per incrementar els fons relacionats amb la matèria. Els lots abasten temes d’història del teatre, ensenyament, tècniques teatrals, formació d’actors i assajos, entre d’altres, a càrrec d’autors com Jacques Lecoq, Antonin Artaud, David Mamet, Tadeusz Kantor, Carme Tierz, Bertold Brecht o Anne Bogart.

D’aquesta manera, el Servei de Biblioteques vol acomplir un dels objectius de ‘Llegir el teatre’, relacionat amb la millora dels serveis d’informació sobre teatre que ofereixen les biblioteques participants en aquest projecte.

Alhora, el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura posa a disposició de les biblioteques unes bibliografies de novetats  que les poden ajudar a actualitzar el fons de teatre, amb els nous títols que arriben al mercat.

Biblioteques receptores dels lots