Projecte 10x10 d'Espiritualitat

06/10/2018 13:10
10x10

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya organitza una nova sessió del “Projecte 10x10. Trobades dels editors amb els bibliotecaris”, dedicada a l’espiritualitat i a la seva presència a les biblioteques públiques de Catalunya

L’objectiu de la sessió és reflexionar sobre la presència actual i la manera de potenciar la visibilitat de la cultura espiritual les biblioteques públiques de Catalunya. Analitzarem les perspectives del treball en aquest àmbit, a partir de les aportacions dels diferents agents del sector (empreses editores, divulgadors, associacions...) i d’una mostra representativa de biblioteques.

La sessió tindrà lloc el dia 17 d'octubre de 10h. a 13,30h., a la Sala d’actes del Palau Marc, consulteu el programa.

Encara queden places. Us podeu inscriure enviant un correu electrònic a: biblioteques_sis@gencat.cat

Documents relacionats