Obertes les inscripcions a ‘Biblioteques amb DO 2019’

02/11/2018 08:11
Biblioteques amb DO

Fins al 18 de novembre es podran inscriure a ‘Biblioteques amb DO’ les biblioteques que es vulguin afegir a l’edició 2019 d’aquest projecte. L’any vinent serà la setena edició d’aquesta proposta que durant el 2018 ha portat el món del vi a 66 biblioteques d’arreu de Catalunya, especialment en aquells territoris en què el vi esdevé un tret distintiu de la seva cultura, per remarcar l’arrelament dels serveis bibliotecaris al seu entorn més immediat.

‘Biblioteques amb DO’ es fonamenta en el reforç dels recursos informatius que les biblioteques ofereixen relacionats amb la cultura del vi, acompanyats d’un programa de dinamització cultural que inclou activitats variades i per a tots els públics, com ara rutes literàries entre vinyes, vermuts literaris, recitals de poesia, tallers de creació, sessions de narracions, entre d’altres i sempre amb el vi per tema.