Nova aplicació mòbil per realitzar compres a fires del llibre

L'app facilita els tràmits de les comandes

13/09/2017 08:09
App fires

L'Associació d'Editors en Llengua Catalana amb la col·laboració del Servei de Biblioteques, ha desenvolupat una aplicació mòbil per facilitar la compra de llibres en fires. L'objectiu és facilitar els tràmits de les comandes efectuades en cada una de les trobades previstes, de manera que cada biblioteca pugui gestionar la despesa assignada dins del programa d’adquisicions de forma pràctica i senzilla.

Amb aquesta aplicació, es facilita la feina de les biblioteques i es simplifiquen els tràmits destinats als agents que hauran de servir les comandes. L'aplicació està disponible per a Android i iOS i pot ser descarregada per les biblioteques participants, que tindran l'ocasió d'estrenar-la el proper 13 de setembre, a la Setmana del Llibre en Català.

El Servei de Biblioteques, amb la col·laboració de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), impulsa el programa de suport a les fires del llibre de Catalunya, mitjançant un programa de compres a través del qual poden ampliar el seu fons adquirint-hi les novetats exposades.