La consellera de Cultura fa balanç de la campanya "Fas 6 anys. Tria un llibre" d'enguany

30/11/2018 08:11
Imatge de la campanya

La consellera de Cultura, Laura Borràs, presentarà demà, dissabte 1 de desembre, a les 17.30 hores, el balanç de la campanya “Fas 6 anys. Tria un llibre” d’enguany.

L’acte tindrà lloc a la Biblioteca Pública de Lleida, i comptarà amb l’espectacle participatiu ‘Balla’m un llibre’, dirigit als nens i nenes que han participat a la campanya.

La campanya "Fas 6 anys. Tria un llibre” està impulsada pel Departament de Cultura, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament i del Gremi de Llibreters de Catalunya, i és una de les activitats destacades del Pla Nacional de Lectura 2020, que el Govern assumeix com una de les seves accions principals de la legislatura.

A l’acte també hi seran presents la directora de la Biblioteca Pública de Lleida, Antònia Capdevila; el delegat Govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré; la directora de Cooperació Cultural, Àngels Ponsa, i el director dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida, Josep Borrell.