01/12/2017 08:12
Carta als Reis

El Departament de Cultura, a través del Servei de Biblioteques de la Direcció General de Cooperació Cultural en col·laboració amb Diputació de Barcelona distribuirà un total de 60.000 exemplars a través de les biblioteques públiques de Catalunya de la Carta als Reis 2018 per a que els nens i nenes puguin demanar les seves lectures preferides a Ses Majestats els Reis d'Orient. Paral·lelament professionals d’algunes de les biblioteques públiques de Catalunya han fet una selecció de títols per a diverses edats i temàtiques amb la finalitat d’ajudar els nens i nenes a triar els llibres que més els agradin i que volen que els dugin el Reis la nit del 5 de gener.

Enguany, el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya distribuirà, en català, la Carta als Reis, il·lustrada per Bruna Valls. Tant la carta com el sobre estan disponibles per a la seva descàrrega des d'aquest mateix web.