La Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia (l'Alt Penedès) torna a donar servei

25/11/2017 09:11
Biblioteca

A partir d’avui la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia, municipi de 12.590 habitants, torna a donar servei al nou edifici de la plaça Primer Homenatge a la Vellesa, 10. Es tracta d’un trasllat de la biblioteca existent des de l’any 1999.

La biblioteca comptarà amb una superfície útil de 1.585m2. Es preveu que la col·lecció inicial estigui formada per 28.800 llibres, 6.800 audiovisuals, 61 revistes i 6 subscripcions a diaris. Alguns dels serveis oferts seran el d’informació, préstec, accés a Internet i zona Wi-Fi, àrea de música i sales polivalents. La direcció continuarà a càrrec de Glòria Bricollé. El seu horari serà l'habitual: al matí, de dimarts a dissabte, de 10 a 14 hores, i a la tarda, de dilluns a divendres, de 16 a 20.30 hores.

Aquestes obres de rehabilitació, a càrrec dels arquitectes Oriol Cusidó i Irene Marzo (Taller 9s), ha permès recuperar un patrimoni arquitectònic privilegiat per la seva cèntrica ubicació. S’ha efectuat en forma de U, s’ha ampliat amb un nou cos annex, i s’ha mantingut el pati exterior com a element central del conjunt. El pati permetrà realitzar activitats a l’exterior i serà accessible independentment de l’horari de la biblioteca, de la mateixa manera que la sala polivalent.

És de titularitat municipal, rep el suport de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i està integrada al Sistema de Lectura Pública de Catalunya (SLPC).

Més informació:

Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya