Inauguració de la Biblioteca Municipal de Vila-rodona (Alt Camp)

12/12/2018 08:12

Aquest dissabte 15 de desembre, a les 10.30h, la consellera de Cultura, Sra. Laura Borràs, inaugurarà la biblioteca municipal de Vila-rodona, ubicada en un espai emblemàtic del municipi,  la sala 1 d’octubre de la Casa de Cultura.

L’equipament de titularitat municipal, s’integra en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya i rebrà el suport de la Central de Biblioteques de Tarragona. Oferirà els serveis de préstec de documents, préstec interbibliotecari, publicacions periòdiques, el servei ebiblio, accés a internet sense fils i diferents activitats culturals, conformarà  així un nou espai de foment de la lectura, de coneixement i de lleure, obert per a tota la ciutadania.

Obrirà 23 hores setmanals, en horari de matí i tarda, i dos dissabtes al mes.

L’aportació econòmica de l’Ajuntament per la condicionament de la biblioteca ha estat de 110.000,00 €, i la del Departament de Cultura per l’adquisició de llibres ha estat de 10.000,00 €.

Dissabte 15 de desembre, a les 10.30h, la Hble. Consellera de Cultura, Sra. Laura Borràs, inaugurarà la biblioteca municipal de Vila-rodona