Inauguració de la Biblioteca Delta de l’Ebre a Deltebre (Baix Ebre)

La inauguració tindrà lloc dimecres 19 d'abril a les 5 de la tarda

18/04/2017 14:04
Biblioteca Delta de l’Ebre

Dimecres, 19 d’abril, a les 5 de la tarda, s’inaugurarà la nova Biblioteca Delta de l’Ebre a Deltebre, que substitueix la fins ara actual biblioteca del municipi. Aquesta va ser creada amb el suport de la Generalitat de Catalunya l’any 1986 a la primera planta de l’edifici del Parc Natural del Delta de l’Ebre, que ocupava un espai de 209 m2.

La nova biblioteca disposa d’una superfície útil de 1.374,22 m2, i s’ubica a l’antic Centre Cívic, que ha estat remodelat a tal efecte. Els espais es distribueixen en, una planta inferior, amb la zona infantil, l’àrea de música i imatge i l’àrea de diaris i revistes. A la planta baixa hi ha la zona d’acollida i promoció, la sala polivalent i l’àrea de fons general. A l’altell hi ha el fons general, l’espai multimèdia i el fons juvenil. A la planta superior s’ubica la zona de treball intern, el despatx de direcció, i les sales per a formació i reunions.

La direcció de la biblioteca és a càrrec de Neus Bertomeu Sabaté. El correu-e és biblioteca@deltebre.cat i el telèfon 977 48 99 25.

El cost de l’equipament ha estat de 974.718,00 euros, dels quals el Departament de Cultura ha fet una aportació total de 509.952 euros per projecte executiu, construcció, mobiliari i senyalització, l’Ajuntament de  Deltebre ha aportat 290.300,55 euros i la Diputació de  Tarragona  174.465 euros.

La biblioteca és de titularitat municipal, està integrada en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya (SLPC) i rep el suport de la Central de Biblioteques de Terres de l’Ebre.

La nova biblioteca disposa d'una superfície útil de 1.374,22 m2