El Departament de Cultura destina 3.510.000 € a la compra de documents per a les biblioteques públiques de Catalunya

13/02/2018 16:02
Mobiliari

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 7.556, de 12 de febrer, publica la convocatòria per a la concessió de subvencions en l'àmbit de les biblioteques per a l'any 2018.

D’acord amb les bases específiques que han de regir la concessió de subvencions en l'àmbit de les biblioteques (Resolució CLT/38/2018),  el Departament de Cultura a través de l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (OSIC), convoca dues línies d’ajuts destinats a col·laborar amb els municipis en l’adquisició de fons per a les biblioteques integrades en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

1. Subvencions per a l'adquisició de llibres i de diaris destinats a les biblioteques centrals comarcals i a les biblioteques públiques en municipis de més de 10.000 habitants integrades en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya. La dotació total per aquesta línia és de 1.306.000,00 €

2. Subvencions en espècie per a l'adquisició de novetats editorials en català o en occità, incloses en el Sistema d'Adquisició Bibliotecària (SAB) destinades a les biblioteques integrades en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya. La dotació total per aquesta línia és de 2.204.000,00 €

Les sol·licituds es poden presentar des del 13 fins al 26 de febrer, a través de l’extranet de les administracions catalanes i concretament entrant al portal de Tràmits del Departament de Cultura.