El Bibliobús Garrigues – Segrià serà present a la Festa dels Súpers #FestaSúpers

17/10/2017 08:10
El Bibliobús Garrigues – Segrià a la Festa dels Súpers #FestaSúpers

El Bibliobús Garrigues-Segrià serà present a la Festa dels Súpers #FestaSúpers, que tindrà lloc el cap de setmana del 21 i 22 d'octubre a Barcelona i ho farà en representació dels 10 bibliobusos de la Diputació de Barcelona i del conjunt de biblioteques públiques de Catalunya.

Aquesta acció forma part d'una iniciativa de les biblioteques públiques de Catalunya i el canal infantil de TV3 per fomentar els hàbits lectors dels infants.

El bibliobús mostrarà com és un servei mòbil de biblioteca que fa ruta pels municipis petits de les comarques del Segrià i les Garrigues, així com disposarà d'informació de tots els bibliobusos de Catalunya. També explicarem contes sobre la natura i la sostenibilitat del planeta i els nens i nenes podran fer-se una fotografia en un photocall del bibliobús.

Ens trobareu a l’Esplanada Sant Jordi.