El 18 de setembre comencem una nova edició del club de lectura 'Llibre de família'

El club és virtual i vols ser un punt de trobada on compartir experiències al voltant de l'educació

13/09/2017 08:09
Fira del Llibre del Pirineu

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb col·laboració amb la FaPaC (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya), inicia una nova edició del club de lectura virtual “Llibre de família” amb l’objectiu de fomentar el diàleg entre els pares i mares perquè, gaudint de la lectura, reforcin la seva participació en l’educació dels infants i adolescents.

Aquesta edició serà conduïda per l’escriptora Laia Aguilar, llicenciada en Comunicació Audiovisual, professora de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès i guionista de sèries de televisió. Amb la seva darrera novel·la Wolfgang (extraordinari) va guanyar el premi Carlemany 2016 pel foment de la lectura.

El club, que té més de 400 seguidors, està pensat per ser un punt de trobada, d'integració i d'interacció on les famílies podran relacionar-se per compartir comentaris, reflexions i punts de vista sobre una mateixa lectura, així com els seus coneixements i experiències al voltant de l'educació.

Les lectures programades són:

• Del 18 de Setembre al 17 d’octubre: Nosaltres en la nit, de Kent Haruf (Angle editorial/Literatura Random House).
  • Del 18 d’octubre al 19 de noviembre: I si fos un ocell? d’Anna Manso (Arcàdia).
  • Del 20 de noviembre al 22 de desembre: Color de llet, de Nell Leyshon (Angle editorial).
  • Del 8 de gener al 9 de febrer: Educar en el asombro, de Catherine l’Ecuyer (Plataforma Actual).
  • Del 10 de febrer al 10 de març: La memòria de l’arbre, de Tina Vallès (Anagrama).
  • De  l’11 de març al 11 d’abril: Em dic Lucy Barton, de la Elisabeth Strout (Edicions del 1984).

Enllaços relacionats