Dues biblioteques, Premis Catalunya Construcció 2015

La B. Sant Gervasi – Joan Maragall de Barcelona i la Biblioteca Can Mayner de Vilassar de Dalt, ambdues inaugurades l’any passat, han estat guardonades amb els Premis Catalunya Construcció 2015, atorgats pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona (CAATEEB)

18/06/2015 08:06
Biblioteques premiades

La Biblioteca Sant Gervasi - Joan Maragall, biblioteca central del districte de Sarrià –Sant Gervasi, ha estat l’obra amb què el jurat ha premiat la candidatura formada per Francesc Medina, Natàlia Crespo, David Baena, Toni Casamor, Manel Peribáñez i Maria Taltavull en la categoria Direcció i Gestió de l’Execució de l’Obra 2015. En el seu veredicte, el jurat ha valorat la consecució d’una obra d’un elevat nivell de qualitat, ben construïda i executada, d’excel·lent factura i amb un elevat nivell d’acabats que ha aconseguit uns bons resultats de planificació i cost.

La Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt és l’obra amb què l’equip format per Lluís Dilmé, Xavier Fabré i Francesc Xairó s’ha endut el premi en la categoria Intervenció en Edificació Existent 2015. En el seu veredicte, el jurat ha destacat el profund respecte per l’edifici preexistent, sense malmetre l’antic caràcter industrial així com la posada en valor del magnífic paviment de mosaic hidràulic, material que esdevé patrimoni industrial per si mateix.

El Servei de Biblioteques se’n fa ressò d’aquests premis felicitant els guardonats i es congratula d’haver contribuït en el cofinançament d’aquestes obres a través del Programa específic de biblioteques del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya.