Coincidint amb l’inici de la temporada 2018/19 de ‘Llegir el teatre’, aquest dissabte 15 de setembre els conductors dels clubs rebran la primera sessió de formació al TNC

13/09/2018 08:09
Llegir el teatre

Llegir el teatre’ enfila la seva sisena edició ampliant el nombre participants a 113 biblioteques. La nova temporada arrenca amb la primera sessió de formació adreçada als conductors dels clubs, en què treballaran els dos primers textos programats per aquest curs: Els  jocs florals de Canprosa, de Santiago Rusiñol, i Cartografía de una desaparición, de Sergio Blanco.

La sessió estarà dirigida per Albert Arribas, assessor literari i membre de comitè de lectura del TNC, i també ha tingut cura de l’edició del text de Rusiñol. Els convidats seran Jordi Prat i Coll, l’adaptador i director de la posada en escena d’Els jocs florals de Canprosa, i Sergi Belbel, director de Kassandra, una de les obres del cicle que el TNC dedica a Sergio Blanco.