Club de Lectura Ramon Llull

30/09/2016 08:09
Club de lectura

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració del comissari de l’Any Llull posa en marxa un club de lectura virtual amb l’objectiu d’aproximar l’obra d’un dels escriptors i pensadors més destacats de l’Edat Mitjana. Amb aquesta iniciativa es pretén contribuir a explicar el pes i la importància que ha tingut Ramon Llull al llarg dels segles i el paper que encara avui pot exercir.

Esta previst que comenci el proper mes d’octubre i tindrà una durada de 5 mesos. Per a la conducció de cada títol, s’han seleccionat les edicions més actuals i comptem amb la participació d’experts en la seva obra:

• 3 d’octubre a 2 de novembre: Accidents d’amor, conduït per Pere Antoni Pons
  • 3 de novembre a 30 novembre: Llibre del gentil e dels tres savis, conduït per Francesc Tous
  • 1 de desembre a 31 de desembre: Romanç d’Evast e Blaquerna, conduït per Anna Fernàndez
  • 1 de gener a 31 de gener: Fèlix o Llibre de meravelles, conduït per Eugènia Gisbert
  • 1 de febrer a 28 de febrer: Arbre exemplifical, conduït per Jaume C. Pons Alorda

El Club de lectura virtual es durà a terme a la plataforma Readgroups: per a inscriure-s’hi només cal formalitzar un registre gratuït a partir d’un correu electrònic, nom d’usuari i contrasenya a aquesta direcció: http://biblioteques.gencat.cat/ramonllull

Nou club de lectura virtual