Clàssics catalans en ruta

06/11/2018 08:11
Club de lectura

El Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i Espais Escrits. Xarxa del Patrimoni Literari Català col·laboren per posar en relleu el valor de les obres de la literatura catalana i fer-les presents als clubs de lectura de les biblioteques públiques. La xarxa del patrimoni literari s'encarrega, a través dels seus socis, de dinamitzar, des del coneixement, la sessió del club de lectura que se'ls demana.

La valoració de les biblioteques molt positiva i ja és el setè any que es porta a terme el projecte. Les biblioteques públiques valoren, sobretot, la capacitat de comunicació i el gran coneixement de l’obra que tenen els diversos dinamitzadors que condueixen la sessió del club de lectura.