El Concurs de Booktrailers ja té guanyadors

Disponibles els vídeos dels guanyadors i els finalistes

19/06/2017 12:06
Booktrailers

Aquest concurs, adreçat a joves entre 14 i 18 anys, té per objectiu promoure la lectura entre els joves i animar als adolescents a difondre els seus llibres favorits a través de vídeos publicitaris d’una durada màxima de 90 segons i realitzats mitjançant qualsevol tècnica audiovisual, des del rodatge amb actors a una vídeo-animació.

Per a cada categoria, a més del guanyador, hi ha dos booktrailers finalistes i a tots ells se’ls premia amb un taller presencial amb dos guionistes professionals. Cadascun dels membres dels quatre equips guanyadors reben una subscripció a Filmin durant sis mesos i un lot de llibres.

Els booktrailers guanyadors i finalistes de la 4a edició del Concurs de Booktrailers en cadascuna de les categories són:

Al certamen, impulsat pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i la Universitat Oberta de Catalunya, en col·laboració amb Catorze, s’han presentat 446 joves provinents de 57 instituts en col·laboració amb 69 biblioteques públiques d’arreu de Catalunya.