Bolonya i Florència: viatge professional

Recomanacions en literatura infantil i juvenil

21/04/2017 09:04
Cartell

Del 5 al 7 d'abril de 2017, el Servei de Biblioteques va organitzar una sortida professional per a bibliotecaris a la qual hi van assistir 35 professionals. És el segon any que des del Servei s'organitza un viatge d'aquestes característiques. En la primera ocasió, la destinació va ser París i enguany ha estat Bolonya i Florència, en el marc de la Fira del Llibre Infantil i Juvenil de Bolonya.

Durant aquests tres dies, un grup de bibliotecàries va tenir la oportunitat de visitar la Biblioteca delle Oblate de Florència i la Biblioteca Sala Borsa de Bolonya, així com la Llibreria Giannino Stoppani, especialitzada en fons infantil i juvenil, la Llibreria Cuccumeo i les exposicions de la Bolonya Children's Book Faire. En aquestes tres últimes visites, les bibliotecàries van realizar tot un seguit de compres, de les quals en comparteixen algunes recomanacions en aquest document.