Obertes les inscripcions a 'Biblioteques amb DO 2018'

El termini acaba el 23 de novembre

09/11/2017 12:11
Obertes les inscripcions a Biblioteques amb DO 2017

El 2018 tindrà lloc la sisena edició de ‘Biblioteques amb DO’, el projecte que porta la cultura del vi a les biblioteques públiques de Catalunya, un tret distintiu i autòcton que subratlla també l’arrelament de cada servei bibliotecari amb l’entorn al qual s’adreça.

Aquest projecte reforça els recursos informatius sobre la cultura vitivinícola que ofereixen les biblioteques i els dinamitza a través d’un programa d’activitats culturals variades i per a tots els públics: rutes literàries entres vinyes, recitals de poesia, concursos de fotografia, hores del conte, etc. sempre amb el món del vi per tema.

A l’edició de 2017 hi han participat 53 biblioteques en representació de cadascuna de les dotze DO vinícoles de Catalunya. El projecte és possible gràcies a una extensa xarxa de col·laboradors tant del sector públic com del privat.

Les biblioteques interessades a participar cal que s’inscriguin abans del 23 de novembre a través d'aquest formulari.