Exhaurides les inscripcions a la Jornada de Biblioteques inclusives

18/11/2016 10:11
Trobada de responsables de les Biblioteques Públiques de Catalunya

El projecte de Biblioteques inclusives és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració de bibliotecaris i professionals conscienciats sobre el tema.

L’objectiu és proporcionar orientacions per aconseguir que totes les biblioteques públiques catalanes siguin espais inclusius, no només per complir amb tot el marc legal i teòric, sinó per donar oportunitat de futur a totes les persones amb discapacitat per tal de garantir la seva inserció plena a la societat.

Per aquest motiu, s’han creat 4 grups de treball (Arquitectura, Fons, Serveis i Formació), cadascun dels quals amb un coordinador: Montse Rollán, Irene Gálvez, Eduard Vilagrosa i Meritxell Almirall, respectivament. Com a resultat, s’han elaborat unes recomanacions que es faran públiques durant la Jornada “Biblioteques inclusives”, que tindrà lloc el dilluns 28 de novembre de 2016.

Els bibliotecaris o membres d’associacions o entitats interessades en assistir-hi han d’omplir el formulari d’inscripció adjunt abans del 20 de novembre.

Trobareu les piulades publicades sota el hashtag #BibInclusives