Bibliografia bàsica de cultura LGBTI

El Servei de Biblioteques se suma a la commemoració del Dia Internacional de l'Orgull LGBTI amb la publicació de la bibliografia i la distribució de 50 lots.

27/06/2017 10:06
Cultura LGBTI

El Servei de Biblioteques publica una bibliografia bàsica dedicada a la Cultura LGBTI, amb la voluntat de facilitar l’actualització del fons a les biblioteques públiques, amb les novetats aparegudes al mercat els darrers tres anys. La tria bibliogràfica, que s’adreça tant als usuaris de les biblioteques com als tècnics dels serveis que s’ocupen d’actualitzar-ne el fons, inclou llibres per adults i infants tant de coneixements com de ficció, còmics, pel·lícules i recursos electrònics.

La selecció ha anat a càrrec d’un grup de treball format per professionals de biblioteca pública directament implicats en la  Cultura LGBTI: Adrià Serra, de la Biblioteca Central de Terrassa, Àngels Sola, de la Biblioteca Pública de Lleida, Marta Puig, del Centre de Documentació de Serveis Socials DIXIT i Sílvia Sansegundo de la Biblioteca Sagrada Família. La Llibreria Cómplices ha col·laborat en la tria i en la configuració d’un lot temàtic amb una selecció dels títols recomanats a la bibliografia, que el Servei de Biblioteques adquirirà per a 50 biblioteques públiques catalanes.

El Servei de Biblioteques se suma a la commemoració del Dia Internacional de l'Orgull LGBTI amb la publicació de la bibliografia i la distribució d’aquests lots.