Arrenca la cinquena edició de “Biblioteques amb DO”

El gener "Biblioteques amb DO 2017" inicia el seu recorregut a les contrades de la DO Pla de Bages.

20/12/2016 13:12
Logo 'Biblioteques amb DO'

El gener “Biblioteques amb DO 2017” inicia el seu recorregut a les contrades de la DO Pla de Bages. En aquesta edició seran 53 biblioteques públiques les que ens guiaran per la cultura del vi, a través d’un itinerari que de gener a novembre passarà per les 11 regions vinícoles de Catalunya.

Aquest projecte reforça els recursos informatius sobre la cultura vitivinícola que ofereixen les biblioteques i els dinamitza a través d’un programa d’activitats culturals variades i per a tots els públics: rutes literàries entres vinyes, recitals de poesia, concursos de fotografia, hores del conte, etc. sempre amb el món del vi per tema.

A l’edició de 2016 hi van participar 50 biblioteques en representació de cadascuna de les onze DO vinícoles de Catalunya. El projecte és possible gràcies a una extensa xarxa de col·laboradors tant del sector públic com del privat.