Arquitectura contemporània

Bibliografia temàtica d'Arquitectura contemporània

19/05/2017 10:05
Biblioteca

El Servei de Biblioteques publica una bibliografia bàsica dedicada a l'arquitectura contemporània, amb l'objectiu de reforçar la presència d'aquest fons a les biblioteques públiques. El motiu per impulsar aquesta bibliografia ha estat divers: la commemoració de l'Any Puig i Cadafalch, el lliurament enguany del Premi Mies van der Rohe i, en últim terme, la concessió del Premi Pritzker a l'estudi RCR Arquitectes.
La tria bibliogràfica, que s’adreça tant als usuaris de les biblioteques com als tècnics dels serveis que s’ocupen d’actualitzar-ne el fons, inclou llibres de coneixements, revistes i recursos electrònics.

La selecció ha anat a càrrec de l’Anna Badia de la Llibreria La Capell, en Walter Llorach, director de la Biblioteca Agustí Centelles i la Meritxell Albet, de la Biblioteca del Col·legi d’Arquitectes de Barcelona.

El Servei de Biblioteques complementarà aquesta guia amb la compra de 20 lots amb alguns dels títols recomanats que trametrà a les biblioteques seleccionades d’arreu del territori, que treballen amb una atenció especial en la temàtica. Cal agrair, en la configuració d'aquets lots, la col·laboració del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya i de la Fundació Mies van der Rohe.