9 biblioteques públiques de Lleida participaran a la 21 Fira del Llibre del Pirineu

La Fira tindrà lloc a Organyà els dies 1, 2 i 3 de setembre, i està organitzada per l'ajuntament del municipi.

31/08/2017 08:08
Fira del Llibre del Pirineu

La Fira del Llibre del Pirineu, és un certamen especialitzat en els llibres de temàtica pirinenca o, per extensió, vinculats d’una manera o altra amb la muntanya: guies d’excursionisme i de viatges, recerca històrica i etnogràfica, narrativa, poesia, etc. També s'hi podrà gaudir de tota mena de propostes culturals i lúdiques com espectacles literaris, lectures en veu alta, tallers, concursos, taules rodones, conta-contes, etc.

Les biblioteques d'Agramunt, Esterri d'Àneu, Guissona, Juneda, Biblioteca Pública de Lleida, la Pobla de Segur, la Seu d'Urgell, Solsona i Tremp hi seran presents el dissabte 2 de setembre, on participaran en dos activitats: un esmorzar literari amb l'autor encarregar de llegir l'homilia laica, en Vicenç Llorca, i una trobada amb les editorials, les quals presentaran les seves novetats. Les biblioteques disposaran de 350 € cadacuna per comprar llibres de temàtica pirinenca.

El Servei de Biblioteques, amb la col·laboració de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), impulsa el programa de suport a les fires del llibre de Catalunya que porta les biblioteques públiques a comprar títols a les fires que se celebren a Catalunya.