83 biblioteques públiques participaran a la Setmana del Llibre en Català

La trobada de biblioteques tindrà lloc el dimecres 13 de setembre

07/09/2017 08:09
Fira del Llibre del Pirineu

Enguany, 83 biblioteques públiques seran presents a la Setmana del Llibre en Català, de les quals 59 formen part del marc del programa de suport a les fires del llibre de Catalunya del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i disposaran de 600 € cadascuna per comprar títols. Aquest és un programa impulsat pel Servei de Biblioteques amb la col·laboració de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) i el llistat de biblioteques que en formen part es pot consultar en aquest mateix web.

De la resta, 10 biblioteques tindran l’aportació de la Gerència del Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i 14 més participaran gràcies a la col·laboració de cinc empreses privades: Moritz, Banc de Sabadell, Caixa Bank, FACC BBVA CX i Transloan.

La Setmana del Llibre en Català és una fira dedicada a la venda i exposició de llibres en llengua catalana i celebra la seva 35a edició del 8 al 17 de setembre de 2017. La trobada de biblioteques tindrà lloc el dimecres 13 de setembre i com a novetat d'aquest any s'emprarà una aplicació mòbil per facilitar la compra de llibres.