30è aniversari del Bibliobús Garrigues-Segrià

05/05/2017 10:05
Cartell 30è aniversari del Bibliobús Garrigues-Segrià

Durant tot un any es preveuen una sèrie d’activitats per reforçar el vincle del Bibliobús amb els usuaris i pobles de la ruta i per celebrar que disposen d’aquest servei de biblioteca mòbil.

De maig a desembre de 2017 estan previstes activitats d’animació a la lectura a tots els pobles de la ruta. Un Contacontes especial aniversari a càrrec  de Nopatiskos Teatre que presenta l’espectacle “Passem una estona”  a 16 pobles de la ruta i el  “Recital de poesia  21 x XXI: poetes lleidatans  contemporanis” a càrrec d'Eduard Batlle (rapsode) i Sílvia Rufach (violí) a 6 pobles de la ruta.

Al setembre es començarà  la  Campanya : Què  t’aporta el Bibliobús? : per recollir vivències, imatges, records, anècdotes,... del que ha significat i significa disposar d’aquest servei als usuaris del bibliobús. Tots aquests records  serviran per produir un Llibre-objecte commemoratiu  dels 30 anys.

A partir de Gener del 2018 es presentarà la nova mascota del Bibliobús a les escoles de la ruta i seran els  nens i nenes que li  triaran el nom a través d’un concurs d’idees.

L’Acte central  i institucional serà  al maig de 2018,  30 anys després de la posada en marxa del servei als pobles, en aquest acte es presentarà el Llibre-objecte commemoratiu dels 30 anys i un audiovisual.

Per molts anys Bibliobús Garrigues-Segrià!!!

El Bibliobús Garrigues-Segrià inicia el 5 de maig a Puiggròs els actes del 30è aniversari que clourà al maig de 2018 amb una acte institucional.