10x10 revistes

La sessió tindrà lloc el dia 7 de juny de 10.00h a 13.30h

07/06/2017 08:06
10x10

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura impulsa el “Projecte 10x10 Trobades dels editors amb els bibliotecaris”, ­­amb el qual busca establir una comunicació directa entre les editorials i els professionals de biblioteques.

La segona trobada del 2017 és una sessió temàtica dedicada al món de les revistes. La sessió tindrà lloc el dia 7 de juny de 10,00h a 13,30h., a la Sala d’actes del Palau Marc, amb el programa següent:

10:00-10:10h.  Presentació institucional, a càrrec de Josep Vives, cap del Servei de Biblioteques.

10:10-10:30h. Presentació: “Les revistes a les biblioteques públiques de Catalunya”, a càrrec de Jordi Llobet, Cap de Secció de Gestió de la Col·lecció del Servei de Biblioteques

10:30-11:30h.  Exposició de diferents agents del sector de les publicacions periòdiques.

Participants:

Roger Castillo, representant de la Revista Fosbury

Antonio Medina, director de negoci i operacions de Sàpiens

Helena Solà, Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC)

José Mª Ferreres, representant d’Ad-lante, empresa especialitzada en la gestió de subscripcions de revistes

Carles Gil,  de l’empresa Sustec i representant de Pressreader, plataforma digital

11:30-12:00h. Pausa

12:00-13:30h. Debat “El futur de les revistes a les biblioteques públiques”.

Moderadora: Yolanda Alcalà, de la Biblioteca de Figueres

Participants:

Germà Capdevila, Revista Esguard

Elisabet Mañé, Asociación de Editores de Revistas Culturales de España (ARCE) i Responsable de publicacions del CIDOB

Helena Solà, Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC)

Carme Galve, directora de la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona

Gemma Renau, responsable de col·lecció de la Gerència de Biblioteques de la Diputació de Barcelona

Enllaços relacionats